Tisdag 11 januari 2011

mmmmmmm.....

IHOP-lunch, International House Of Pancakes, mmmmmm.. muuuums.
ibland måste vi gå dit för att lysa upp stämningen lite, hehe. interskämt !
idag var jag, nathalie och elin där efter en mysig men kylig powerwalk över
brooklyn bridge =)



vi beställde in sallad, quesadilla och självklart pannkakor och delade
på allt. mums yttrtligare en gång!

annars har dagen bara flygit förbi, nu sitter jag här i soffan med
howie som kollar glee, cal är någonstans, ohio tror jag =)
deppar lite för att det kanske kommer in en snöstorm över NYC i morgon.
ser verkligen inte framemot snö, dessutom kanske mina, elins och nathalies
shoppingplaner ställs in pga att det kanske är snowday på skolan, vilket
innebär att den är inställd. då ska jag ta mina barn till poolen
på förmiddagen och trötta ut dem och sen se film på eftermiddagen, braaaa planering :D hihi.
GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback