Tisdag 4 januari

En tisdag som bara försvann

Dagarna går så fort, helt vilt! Idag efter att barnen gått till skolan
tog jag tunnelbanan till Brooklyn för att möta Nathalie för en härlig
förmiddags powerwalk. Hittade hennes mailade på Barnes & Nobels och
medans hon utnjyttjade gratis internet kollade jag runt lite bland böckerna.
Hamnade vid ett bord med massa bantnings och livsstilsböcker, det är verkligen
spännande vad de döper böckerna till alltså. ett exempel "how to stay sexy forever"
aaah! just vad jag letade efter, en bok om hur man alltid håller sig sexig?
eller varför inte denna "how to feel good, eat good and save the planet",
jaha, inte nog med att man ska må bra och äta bra, på toppen av de ska man också
rädda planeten. det är inte lätt! blev inget bokinköp för mig den dagen . .

Vi powerwalkade runt i ungefär en och en halv timme innan vi gick till ett kinamatsställe
för lunch, goooott! därefter avslutade vi med lite starbucks, en varm choklad för mig!
också mumsigt :) Jag hämtade barnen på skolan halv 4 och efter det har det extra skola eller
läxhjälp eller vad man vill kalla det så vid 5 var i hemma. Då började jag lite med maten
och barnen lekte sin favoritlek, spion! idag var de nere i lobbyn och spionerade på dörrmännen.
jag och barnen åt tillsammans eftersom Howie jobbade sent och Cal är som vanligt
iväg med jobbet. sen hoppade barnen i duschen, vi läste lite, kollade lite tv och helt plötsligt
var det läggdags för dem och nu sitter jag här och kastar bollen till lilla morgan :)

Sabina som kommenterade igår, jag åker med Cultural Care och skicka gärna
ett mail om du har fler frågor, [email protected] :) ska försöka ge dig lite
bilder på lägenheten om det är det du menar, här är iaf hur den ser ut utanpå.


den stora blåa är våd byggnad

höööögt hus

välkommen in !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback