Torsdag 20 januari 2011

Ändrade planer

Det blir verkligen aldrig någonsin som man har tänk sig, och denna veckan
har det varit rekord i ändrade planer känns det som. Tur att man har så
fina och förstående vänner :) I tisdags hade jag och nathalie stora fikaplaner,
de blev inställda för att Paige var sjuk, vi var hemma och kollade på Spy Kids
2 och 3, jag somnade lite till 2:an, skulle dock inte erkänna det för Paige
eftersom hon satt som klistrad. Då hade jag och Nathalie tänkt fika på kvällen,
men eftersom vädret var så fruktavsvärt dåligt, regn, rusk och blåst stannade vi inne
och bestämde fika på onsdagförmiddag? Blev det av ? Neeej. För Holdens skola
ringde och frågade om jag inte snälla snälla kunde följa med hans klass till bibliotektet
för de saknade en vuxen. Jomenvisst, vad gör man inte för små förstaklassare.
Spenderar ju gärna några timmar med ca 20 sexåringar :) nej men de är mysiga,
och läraren är jätte bra och trevlig. Det blev iallafall fika på kvällen med Nathalie,
Lindsay och Emma, vardagslyx med fikakväll med underbara tjejer =)

Idag ska dock äntligen jag och Nathalie mötas för vår efterlängtade förmiddagsfika,
skulle verkligen inte förvåna mig om något helt random dock upp nu bara för att jag
sa det, meeen håll tummarna :)


Barnens paraplytält de gjorde igår i hallen, spääännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback