Bye bye LA

Sista dagen begav vi oss till Santa Monica Beach. som var sa himla fin.
jag som alskar strander foll saklart platt som en pannkaka for den.
vi hyrde cyklar och cyklade till venice beach och ner till hamnen.
var hur fint som helst och super roligt att fa cykla igen efter 10 manader!


Santa Monica och Nathalie

 
jag och Maria med tarna i stilla havet

Nathalie

Nathalie och Maria pa tandemcykel, jag och Evelina pa vanliga

redo att cykla!
 
Jag och Evelina


I Venice


Vi avslutade med lunch i Venice sedan var det dags for mig och nathalie att ta
oss tillbaka till hostlet, ta vaskorna och hoppa in i en taxi till LAX och saga
hejda (eller kanske pa aterseende) till LA och flyga hem till NYC =)
grymt lyckad resa pa alla satt och vis! upplevt massa, skrattat och haft det kanon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback