lunch





ja jag har nog tjatat klart om froyo tycker ni, meeen, seriost sa ar det bland det basta jag vet!
det ar helt genialiskt, galet gott och man kan gora det hyffsat nyttigt med frukt eller go all in
med viserse onyttigheter. dessutom ar de det enda jag vill ata till lunch (frukost och middag ocksa
egentligen, hehe) nar det ar sa varmt! Tankte tipsa om de basta stallena i NYC

6 avenue and 17th street, perfekt nar man har strosat runt i west village och vill kyla ner sig med froyo
mellan 7th avenue and 8th avenue och 34 street. Nara penn station, midtown, empire, allting.
amsterdam avenue and 75th street. ah upper west side, bjuder saklart pa tidernas basta froyo med
storsta utbudet pa topping. jag ar stammis, har klippkort..

det finns saklart massa froyo kedjor och andra stallen, meeen dessa ar mina favoriter som har
sjalvbekanning, man far alltsa ta sin egen yoghurt och lagga pa sin egen topping, det tycker jag
ar himla fint!


Kommentarer
Postat av: Sabina

Åh det är så himla gott med froyo! Det är så synd att dom inte har riktiga froyo-ställen i Sverige, men det kanske kommer :)



Jag tänkte höra med dig, vet du om din värdfamilj ska ha en au pair när du åkt hem? Jag ska nämligen åka som au pair sommaren 2012 och det skulle vara kul om dom skulle överväga min ansökan. Jag förstår att det är lite tidigt att fråga nu men längre fram kanske :)

2011-07-26 @ 15:32:23
URL: http://sabolina.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback