Ondag 6 juli 2011

Welcome to the car wash!

 



Två sötnosar tvättar bilen, glad att de är i den åldern då de tycker att det
är en super skoj syssla :) annars flyter semester livet på long island på mycket
bra, barnen är på camp från 8 till 4, jag slappar vid poolen och läser bra böcker!

Detta är förresten den nya leksaken, Cals splitter nya svarta cadillac.
otroligt snygg. dock inte lika mycket min leksak. än!



jag håller på att vänja mig vid att köra lite nu, efter att inte ha suttit vid förarsätet
sedan jag kom till USA för 10 månader sedan kör jag lite nu på long island eftersom
de inte alls har någon kollektivtrafik som manhattan. det går bra! men kan ni tänka
er att "övningsköra" men två pappor.. haha, undefär så här kan det gå till

Cal: Maddie are we going to a funeral or why are you driving so slow?
Jag: Weell.. the speed limit here is 30MPH, I´m not going to speed the first
time we´re all out driving
Howie: You don´t have to speed! just drive faster than you should

ja just det. eller när vi stod vid ett rödljus och Howie börjar sjunga från baksätet
"be, be agressiv" mina körvanor efter detta kommer nog inte vara lika goda som
de en gång var (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback