Onsdag 27 juli 2011

Idag är det fin väder så jag borde väl vara ute och utnyttja det ;).

Men tänke bara ge ett litet svar på kommentaren i förrrförra inlagget.
Sabina jag mailade dig, men jag vet inte hur mina pappor tänker angående
en ny au pair än och det är på tok för tidigt att behöva tänka på det.
Sedan måste jag bara säga till alla som söker som au pair. Ni kan inte
fokusera på plasten!! Jag tänkte inte ens på NYC, men när man
får en match som är rätt så vet man, magkänslan finns där och det
är den man ska gå efter. Nu är jag såklart jätte lycklig över att bo
i New York och att min värdfamilj är världens bästa. Men se upp med
att låta platsen spela for stor roll. Home is where your heart is :)



Mina gosungar i morse som är redo för CRAZY HAIR DAY på camp


Kommentarer
Postat av: Filippa

Tack för peppandet :) Båda mina kids är 5 år, ibland beter dom sig som ettåringar och ibland som 10 åringar. Men just humöret är ett stort problem . Ursch ursch . Föressten så gillar jag verkligen din blogg, har läst den sen jag var i matchningen.. (:

2011-07-28 @ 04:29:48
URL: http://flippa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback