p h i l a d e l p h i a

I sondags kande jag, Sofia, Sigrid och Sandra att det var dags
for lite turistande pa annat hall och begav oss till Philadelphila.
2 timmar med bussen, mycket smidigt och det var en kanondag!
kollade in staden som var mycket vacker och ren. japps nyc ar smutisigt
varre. Dessutom reagerade vi alla pa att vi tyckte att det var sa lite folk,
men det ar nog for att vi ar vana vid manhattans overbefolkade gator (;

 

Down town Philadelphila och jag vid en av stadens alla fontaner


alla tjejerna vid den valkande LOVE statyn

 

Prommenad genom china town


Jag och Sandra i en park

 
liberty bell och jag och sandra i gamla stan


Sofia, Sigrid, jag och Sandra


girls girls girls!

 

jag och sandra utanfor national museet.

toppendag trots att vi holl pa att smalta bort i varmen! massa skratt och
kul att fa se philadelphila, mysigt helt enkelt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback