Lördag 11 juni 2011

Efter att jag hade tagit mig hem från Lisa mötte jag upp Nathalie och Linnea hos mig
på upper west, det var tänkt att vi skulle se på bio i min byggnad och bara dega loss
som man behöver en bakisdag. Meeen så var bion bokad för fest, det händer typ var tredje
månad, inte ofta men såklart när man är i behov av den! Vi styrde upp lite bakis picknick i
mitt rum med kakor, chips, frukt, ben & jerry glass och cheeseburgare och film såklart!




Sedan var det dags för mig att hoppa i duschen för att göra mig redo inför min
amerikanska vän Patties födelsedagsfirande på en bar på upper west, tommar
shotglas, live-band och en glad Pattie summerar den kvällen!


  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback