Onsdag 1 juni 2011

Yaaaay






Den är min den är min!!! och det känns för himla bra. äntligen en super bra telefon som
jag vill leka loss med! dock är jag pinsamt informerad om hur man gör mer jag lär mig snabbt.
har iaf installerat skype appen direkt så nu kan jag förhoppningsvis ringa hem till ludvigs telefon
direkt vilket kommer kännas underbart :)

åh på tal om froyo stället! mina kära kära vänner bara överröser mig om ställen där det visst har
funnits innan, både i hoboken hos lisa och på manhattan. jaha, tack! varför inte säga det
innan? :) nu blir det froyo jakt hela sommaren lång.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Madeleine :)

Tillykke med din nye telefon.

Hvordan gør du når du vil tage den med hjem til Sverige?

Jeg overvejer nemlig også at købe en, men er ikke sikker på jeg vil kunne bringe den hjem til Danmark?

Hilsen Mille :)

2011-06-02 @ 06:02:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback