Tisdag 7 juni 2011

 

 
Även om jag är snäll och ger Mirabel en jätte fin lunch med rosa flingor som
smakar absolut ingenting, eller jo, luft och socker plus karamellfärg, så är
det enda hon vill mumsa..

ett kamerafodral! det här med bebis och stoppa ALLT i munnen, HELA tiden.
tänk så spännande. 

vi svettas i central park om dagarna! På torsdag ryktas det om 38 grader! det är ju
inte kul länge då, om man inte ligger vid en strand med härligt vatten. Att vara bland
världens mest trafikerade gator och högsta byggnader är sådär kul.
Sa jag att mina kids är lediga från skolan med ?? VARMT! vi har iaf planerat in
morgonbio och lunch med vänner, fint tidsfördriv :) I morgon har jag lite ledigt
och vi ska åka ut till stranden i brooklyn, längtar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback