Torsdag 30 juni 2011

Snart juli! gud så fort det gåååår. Nu är vi på Long Island där farmorn bor, barnen började
på camp igår och är där mellan 8:15 och 4:15, ja det borde ju ge mig massa tid att blogga och
visa bilder men när man har ca 2000 bilder från en otroligt grym kaliforinenresa tar det ändå
lite tid :) Innan vi kom hit i tisdagskväll var det två intensiva manhattandagar med ompackning och
skolavslutning, efter helgen när jag har varit tillbaka på mahattan och hämtat det jag glömde.
Självklart glömmer jag det absolut nödvändigaste, linser och tandborste, känner mig sämst.
Tandborste fixas ju ganska lätt men linser, njaaa. Hem och hamstra och träffa massa folk i helgen,
få en hel del avklarat och vara redo för en slapp sommar på Long Island, japp det låter bra!


Given plats på Hollywood walk of fame såklart.. hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback