7 mars 2011

Happy birthday!

Känns lite tokigt att det är min 20års dag idag! Födelsedagar tenderar
att bli mindre och mindre speciella ju äldre man blir men just 20 år ju speciellt,
iaf i sverige, här är det dock 21 som gäller, så det får jag väl vänta in.. (:
Tänkte lite på mina födelsedagar de senaste åren och de var verkligen varit
jätte bra, kanske inte när jag flyllde 18 för då hade jag ju körtelfeber, men
några veckor efter hade jag och daniel en stor 18års fest tillsammans som
var kanon! på min 19års dag blev jag överraskad av bästa vännerna med
mat, kladdkaka och små presenter, så fint och härligt. Igår firade vi min födelsedag
tillsammans med Allyson & justin och deras tjejer, mirabel, emily och daniela.
Massa mat, vin, underbar kaka med ljus som var gula och blå, woho swedish colours! :)
Ikväll ska jag möta upp tjejerna på vapiano för middag och lite skålande!
och på lördag kommer emma så vi får fira i helgen, det är a w e s o m e :)


kort och teckingar från barnen och ett presentkort på spabehandling (:

halsbandet jag fick från min värdfamilj

grattis madeleine från madeleine! eller nja från mormor & morfar som
sponsrade kanske! ( ;

fick ett härligt samtal av nathalie i morse då hon sjöng happy birthday!!
hon frågade vad jag hade planerat för dagen och sa att jag skulle nog gå
till gymmet. Inte kan man gå till gymmet på sin 20års dag tyckte hon!
och jag var inte svårövertalad, hehe. Jag fick ett presentkort av en mamma
i Holdens klass för ett tag på att fixa naglarna, så jag gick och unnade mig
det idag och njöt lite av solen, nu ska jag strax hämta kidsen! :)

Kommentarer
Postat av: kajsa

vad är det man får göra när man fyller 21?

kan du inte berätta vad det är för åldersgränser på allt för jag ska med åka på au pair i usa :)

2011-03-08 @ 09:44:05
URL: http://kakabakalitenkaka.blogg.se/
Postat av: Denise

Tänkte tipsa om en blogg med en tjej som är i New York hon med.



Ha det underbart! :D



http://rodeo.net/niotillfem/

2011-03-09 @ 11:54:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback