Fredag 25 mars 2011



Jag har aldrig varit något stort fan av att träna på gym, men måste säga det nu,
gymmet i vår byggnad är så himla bra! Fräsch, snyggt, modern och med privata
tränare som håller klasser också. Igår var jag på yoga, visseligen var vi bara
3 styckten, men det är så härligt, man får hjälp och kommentarer, toppen.
Idag var jag sådär sugen på att gå till träningspasset kl 12 men jag hade bestämt
med min nya tränings buddy att jag skulle komma, så kommer inte han !
Lite sur blev jag med tanke på att mina s.k "magmuskler" gör så ont att jag
knappt kan hosta, det var bara jag där för passet. Trodde att det då säkert
skulle vara inställt men inte, jag fick köra själv med tränaren, kanon!
Jätte bra att de inte bara ställer in passet utan även om det bara är en som
kommer så är tränarna ändå där, mmmums, privatgym, hihihihihihihih.

Har precis mumsat i mig en super god tacosallad, lika underbart som det är
att äta tacos på kvällen tycker jag det är dagen efter då man kan mixa ihop
alla rester och så har man en fin tacosallad till lunch :)

Nu ska jag strax hämta kidsen! Fredag idag och det ser ut att bli en lugn och mysig helg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback