Fredag 3 mars 2011

Familjetid

Här kommer några bilder från när mamma, Vendela &  Ludvig var här,
uppe på toppen av Rockefeller center, Brooklyn Bridge och Madame Tussauds.
Imorgon är det helt plötsligt fredag, veckan känns så kort iom att jag var själv
måndag och tisdag. Härligt med helg, jag hoppas på varmare väder!



måste dock avsluta med att berätta vad som hände idag!
kan inte säga mer än att min kära vän nathalie återberättade det perfekt,
så det får bli ett citat (:
"When a handsome guy walks by, smiling and nodding at you, you know it's a good day.
When that guy is Zac Efron, it's even better."

muums!! till historien hör dock att jag och nanny utbrister "oj den killen var snygg"
varpå nathalie berättar att det var Zac Efron ;)

Kommentarer
Postat av: Denise

waat!?

Flörtade han med dig?



OOOooo!!! :D

2011-03-04 @ 12:41:22
Postat av: Madeleine

hehe nja inte direkt men han gick förbi, log och nikade, woho!! (;

2011-03-04 @ 14:40:02
URL: http://madeleineinnewyork.blogg.se/
Postat av: Linnéa

woaah, lite häftigt!!

2011-03-04 @ 19:50:45
URL: http://fivepastsix.blogg.se/
Postat av: Berit

Gillar din blogg Madeleine! Väldig roligt att läsa om gamla elever. Hoppas du har det bra och träffar många snygga pojkar.



Berit

2011-03-05 @ 16:20:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback