Torsdag 10 mars 2011

På andra sidan jorden, på andra sidan stan
Finns ingenting att göra, jag har sovit hela dan
För mycket tid att tänka på allt jag ser hos dig
Jag vet att det går över men det är lika svårt för mig

Här finns så mycket vackert som jag inte kan se
Jag drar mig sakta undan och solen följer med
Jag vet vad jag behöver och jag stannar där jag är
Det regnade idag och det finns en mening med det

Ledsen Melissa Horn men även hur fin denna låt är kan jag inte
hålla med om att det ska vara någon mening med regn. I´m so over rain. .
Hela tiden, det ger mig flashbacks från när man var i stallet och det regnade,
allt blev blött, hästen, du, utrustnigen osv. Nu är det precis samma sak
fast med barn, det regnar, de blir blöta, jag blir blöt, deras jackor är blöta
när man kommer in och huden är blöt. Här har ju regnet i princip ingen chans
att rinna undan eftersom det är asfalt överallt, och de stackars små
brunnarna klarar inte av allt regn = det blidas små sjöar på manhattan.
jag vet att jag tjatar men vår nu tack! Om två dagar kommer Emma vilket
ska bli super skoj, shopping mys och häng med BFF (;



jag och emma på emmabodafestivalen i sommras, mys !

Kommentarer
Postat av: Ida

Hej där! Märkte att du låg med på min blogglista över au-pairer i USA och att du bor på Manhattan! Jag hittar jäkligt lite svenskar i området, bor själv i Queens och är på Manhattan varje dag, så undrar om du skulle ha lust att ses nån dag? :)

2011-03-15 @ 14:51:37
URL: http://idagoesaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback