Torsdag 17 mars 2011


Har fått hänga med den här bruden sen i lördags förmiddag, u n d e r b a r t.
Helt galet så snabbt jag vande mig att ha emma här, känns verkligen inte som
att vi har varit ifrån varandra så många månader när vi umgås.
Mycket shopping, häng, mys, prat och skratt :) holden & pagie var
överförtjusta i henne också, kände mig nästan dissad emellanåt, hehe.
Men det var toppen att ha henne här, görs om vid nästa möjliga tillfälle (:


ja vi fick turista oss lite på slutet och få till en bild på oss båda.. :)

idag är det st. patricks day firande, någon irlänsk grej då man ska klä sig i
grönt och dricka öl. När jag var och lämnade emma på penn station vällde det
bara ut grönklädda människor som skulle in till stan och fira, påminnde lite
om valborg skulle jag vilja säga. Det är ju ett ganska ordentliget valborgsfirande
i lund så det kändes som en liten flashback men jag avstod årets firande.
Myste i det underbara vårvädret, himla skönt med 18 grader och strålande sol, kanon.

nu ska jag lägga mig i badkaret, slappna av och lägga mig tidigt ( :

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback