Torsdag 31 mars 2011

Hejsan hoppsan så fort veckan har gått!!

I måndags power walkade jag och lunchade med Emma, sedan försvann den dagen
I tisdags hängde jag och Nathalie på union square och fixade med pengar så
att vi sedan kunde boka resan till Kalifornien! Japps se upp här kommer vi!!
I mitten av juni åker vi först till san francisco och sedan till los angeles, jag
längtar så efter sol och värme och nya vyer, kommer bli kanon!
Igår alltså onsdags gick jag och tränade och sen följde jag med Holdens klass
till bibblan, det gick bra och var mysigt. Var härligt väder och barnen var så
söta och gick och sjöng under prommenaden dit. Igårkväll mötte jag upp
pinglorna Nathalie och Nanny för kvällsfika, de hade hittat ett ställe nere i soho
som har öppet enda till 11, alltså kan man kvällsfika ocg mysa lääänge :)


En nutella cheesecake smaskade jag på.. (:



Man kunde få varm choklad i en riktig mugg, jippie! Istället för alla
pappers/plast koppar de annars avänder på alla ställen, tummen upp för det!


Massa cupcakes & cheesecakes

Idag är det torsdag och det regnar, topp 3 torsdagssaken för regniga dagar
- Morgonyoga
- Ta ett bad
- Baka

och det är vad jag har sysslat med idag :) snart ska jag hämta kidsen och vi ska
bege hos till Howies kontor för det ska kolla tänderna, min värdpappa är tandläkare alltså =)

Ha en fortsatt trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback