Fredag 6 maj 2011

Pizzabak

Igår hade jag mina sötnosar hela dagen, vi hängde lite på lekplatsen efter skolan.
Det är deras absoluta höjdpunkt för massa barn från skolan går dit så de leker
superfint med varandra :). Sedan gick vi hem, gjorde lite läxor, mös framför tvn en
stund. Jag hade slängt ihop en pizzadeg när de var i skolan så på kvällen gjorde
vi våra egna pizzaor, mysigt och roligt. Självklart var deras egna pizzor de
absolut godaste någonsin, självklart självklart..



 

Dagens bra: Min hatt blåste av idag och flög rätt ut i gatan (detta är inga små gator..)
jag tänkte ett ögonblick att den var förlorad men en man sprang ut i gatan och räddade den, fint!

Dagens mindre bra: Paiges nya musiklärare trodde att jag var mamma till henne. Underbart
när de fyller 7 nästa vecka, hejsan åldersnoja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback