Frozen yogurt

Jag är helt såld på frozen yogurt, det är underbart gott och svalkande
och blir aldrig tråkigt för man kan alltid test nya smaker & toppingar.
Igår när jag var hemma hos Sophie i Brooklyn var jag super exalterad över
att de har öppnat ett nytt fro-yo ställe vid greenwich village där man själv får ta
yogurten och välja topping. Vad tror ni Sophie säger då?
"Men är du tokig det ligger ju ett sånt ställe typ 5 min ifrån mig"
vaaaaaaaaaaaaaaaaaaa?! har det funnits vid sophie hela tiden och jag har missat det?!
Manhattan har massa ställen för frozen yogurt, men man får aldrig ta själv,
förutom detta nyöppnade, men tydligen så är brooklyn så hippa och har ett froyo ställe, ILLA
att jag inte var medveten om det. Nåväl, stället igår var iaf s u p e r.
jag hjärta frozen yogurt :)


 

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Nu har du minsann inte sökt fakta Madde, det finns visst flera ställen på Manhattan som har "ta själv-frozen yougort" :)

Finns ett runt 34 st, kommer inte exakt ihåg adressen...och ett i typ west village, bleecker st iaf. Som jag besökt!

2011-06-01 @ 05:07:33
URL: http://nathalieinamerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback