Helgen

 
I lördags jobbade jag lite på förmiddagen, det var härligt väder så
vi lunchade i riverside park och lekte lite. Sedan tog jag barnen uptown för
de skulle sova hos sin andra pappa. Efter att hade lämnat dem åkte jag
hem till Allyson & Justin för att hänga lite med kidsen. Mirabel sov, så jag,
Emliy och Daniela spelade lite spel och la pussel. Sen beställde vi hem kinamat
med föräldrarna och jag käkade där. Sen gick jag hem till mig, bytte om till
lite varmare kläder och tog mig hem till petricks för att möta upp lisa och sophie.
Vi hängde där ett tag innan jag och lisa lyckades övertala sophie att gå och se
water for elephants på bio. Den var himla bra! typisk lisa & madde film, ingen höjdare
enligt sophie, men det var en mysig kväll med tjejerna :)

På söndagen hade vi bestämt oss för att spela brännboll i prospect park som
ligger i brooklyn, ni som känner mig vet att min bollsinne är kanske inte det bästa.
Nej det var en underdrift, det är bedrövligt, jag är osäker på om jag ens har något
bollsinne, jag är alltså mindre bra på samtliga bollsporter. Tack gud så hade sophie
tagit med ett tennisracket, så jag lyckades iaf träffa några gånger!! =) Det var iaf super
skoj att spela, härligt väder och härliga medspelare!


Lisa förklarar reglerna (två italienska tjejer med, de fattade snabt :))

 
Sophie & Lisa 
Nathalie och jag (tro det eller ej men dethär är den bästa bilden på oss..
vi måste verkligen öva våra poser inför californien!!

 
Sophie & Jenny i spelartagen !


Brännbollsgänget! Tack Lisa & Sophie för kaninöronen på mig, tack tack! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback