Måndag 16 maj 2011

Det är mycket

Det har verkligen varit hur mycket som de senaste dagarna med mina
fina tjejer på besök, men det har varit toppen, jag älskar när det är mycket att göra.
Men idag tar jag dagen åt att blogga, svara på mail, tvätta och annat spännande.
Lovis, Evelina & Tove är på en tredagarstrip till washington, på onsdag kommer de tillbaka
och jag längtar redan :) Men nu ett utlovat blogginlägg!!




I torsdags gjorde jag och mirabel central park barnvagsstyle, mysigt.
På kvällen mötte jag upp tjejerna på deras hotellrum och mös med ben & jerry
glass och tjejsnack.

 

 


Fredagen inleddes med frukost och bebismys på upper west side.
Sedan hade jag kidsen som vanlig på dagen och på kvällen kollade
vi film i min bio här i byggnaden. 

  

 

 

 
På lördag var det den stora födelsedagen samt poolparty för Holden & Pagie!
Allting gick jätte bra och super mysigt. På kvällen sov jag över i tjejernas hotellrum
och vi var uppe sent och bara pratade om allt och inget (:



 

På söndag drog Tove, Eve & Lovis till ett outlet i jersey, pga att jag är brutalt pank
och sparar inför cali så skippade jag att hänga på. Istället mötte jag upp Felicia som
jag lärde känna på au pair skolan och som är au pair i seattle, hon var här
på semester med sin faster och vad passar då bättre för två svenska tjejer än FIKA.
Vi satt och njöt av svensk fika & kaffe på FIKA som ligger nere i wall street området :)


Efter det gick jag och hämtade mina kids på Danielas födelsedagkalas, hon
fyllde år förra veckan och hade kalas igår, tittade förbi och tog med mina hem sen :)



 
På kvällen mötte jag upp tjejerna för lite middag och mys på Vapiano vid union square.
så underbart med besök!! Vill ha dem kvar här alltid :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback