Torsdag 27 maj 2011

Att jag har varit i cental park nästan hela dagen med Mirabel idag
och njutigt av det underbara värdet gör nog ingen förvånad.
Idag mötte vi upp Svenja på Magnolia Bakery här på upper west side
för lite cupcake inköp innan parken, mums mums mums.

 


Mirabel ser något tveksam ut när hon spanar in cupcakesen. Den lilla
har mycket att lära.


Härligt bebishäng!


Kaffesurplande Svenja


Glaaaaad bebis

 
Världens bästa cupcakes


Mer intresserad av en gaffel än cupcaksen..


eller inte !

 
Svenja & Mirabel




Central park

Vad som dock är lite mer förvånadsvärt är att jag och Holden idag körde runt på
barnens elektriska scooters hela eftermiddagen! Paige var på gitarr så jag och Holden
hade eftermiddagen att spendera. Jag hoppade på Paiges scooter och Holden på sin
så körde vi uptown runt! s å  h i m l a  k u l. Det första jag sa till mina pappor när vi
kom tillbaka var "jag vill också ha eeeeen!!" haha. 


Snyggast i stan ? Man ser att Paiges scooter är liiiite för liten för mig, nåväl! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback