Every day is a gift, that is why it´s called the present

Igårkväll jobbade jag och passade på att städa ur min garderob lite,
in med vinterkläderna och ut med sommarkläderna, blev ca 100 gånger lättare
att välja en outfit nu på morgonen. Jag gick upp tidigt idag, och hör och häpnar!
Gick till gymmet på ett yogapass, klappar mig själv lite på axlen för det :)
Nu har jag tagit en dusch, skypade med världens bästa och mest saknade Lisa.
Det är så skönt att prata med någon som förstår, precis allt! Sedan tror jag inte
att vi kan hålla ett samtal utan att något jämförs till How I met your mother.
Haha gud vi kan både den serien innan och utan. Nu ska jag ta mig till city
och träffa en efterlängd Emma som är på besök! Förhoppningvis kan vi city ute
i höstsolen och luncha :)


Ha en bra dag! /yogatjejen.. hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback