Halloween helg

Okeys det har ju varit halloween här i the US and A. Det är superstort, tusen gånger större
än i sverige, rooooooligt! Dock är alla mina bilder i ett himla huller om buller och jag har knappt
några själv så har tagit några från FB och Angelica. Jaja jag ska skärpa mig och
ta med min egen kamera, och använda den! Halloween här blev iaf två utekvällar, både fredagen
och lördagen, en utklädnad för mig och sedan trick & treat med kidsen.


Vanessa och hennes kompis som väldigt snygga poliser


DJ Salanki som en stormtroper

Mer stormtropers + Sebastian och Peter nu med annan dräkt

Micke som teddybears sthlm, grymt! jag som "inte ens ska gå ut" var
inte utklädd men hade upperbalrigen kul ändå (;

Halloween party nr 2!

Nere på Bleeker street i soho med heeela gänget

Jag och stormtropern Patrick, jag var utklädd till ett saltkar och Angelica
till ett pepparkar! mycket skoooj. Får se till att hitta en bild på oss båda :)

Christofer, Peter och Patrick

Dags för lite mer barnvänlig halloween, här är Holden som en vampyr och Paige som någon
figur från screem tror jag.








Nu har vi halloween godis upp till knäna här i huset, mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback