Helg i huvudstaden

Lördag morgon gick jag och Angelica upp tiiiiiidigt för att åka buss till Washington DC.
Vi köpte med oss frukost att ha på bussen och fyra timmar senare anlände vi till DC.
Vädret var helt fantastiskt! Runt 20 grader i slutet av november känns galet, men jag
klagar inte :) Vi promenerade runt och turistade oss, tog massa bilder, njöt av vädret
och varandras sällskap. Det var en toppenresa och vi hade tillräckligt med tid för att
se alla byggnader, testa lite nattliv plus shopping och fika :). Angelica tog med min
kamera hem till henne så att hon kan få alla bilderna också. Därför blir det bara en liten
update med några iphonebilder. Vi kom ju på att det var första advent på söndagen
och ville känna lite avdentskänlsa så vi köpte en tändare för att symbolisera första
ljuset. Dock gick det inte så bra att hålla igång lågan för det blåste en del.
Men efter lite photoshop i iphonen fick vi till en liten låga ;) Så glad första
advent på er!





Jag har varit ledig hela dagen och det var toppen. Sov i city och spenderade dagen på
upper west med min illla extra familj och sedan mötte jag upp Victoria i det fortsatt fina
vädret på union square. Vi lunchade och pratade några timmar sedan åkte jag till jersey,
chillade lite, packade upp och sedan frågade Angelica om jag ville mötas upp och
käka middag. Dock blev det inte direkt middagsmat för mig, jag körde på american pancakes
med glass! Ibland får man lyxa till det helt enkelt, två koppar te blev det också för min
hals, eller snarare röst är verkligen inte på topp. Hoppas att det är bättre i morgon.
Nu säger jag godnatt!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback