Lördag

Lördagen blev en himla stressig dag, men en mycket bra dag!
Jag sov hyffsat lange sedan tog jag mig hem till Peter och Patrick för att ha följe
med dem till svenska kyrkan och kolla in deras arliga julbasar. Svensk julstamning
med mat och mys ar aldrig fel. Nagra amerikanska vanner anslöt sig smakade
julbord för första gangen, kul!






Lagom omiskad ocg snygg...

Steve, Victoria och Angelica

Jag och Patrick som helt plötsligt tyckte att knackebröd med ost var det godaste
vi har atit pa lange, konstig vad man börjar uppskatta saker nar man ar utan
det en langre tid.

Jag hann dock inte stanna sa lange för jag hade planerat att möta upp Linnea för vi
skulle ta oss till Queens och halsa pa Linneas föredetta vardfamilj. Som ocksa ar
min valdigt goda van Nathalies förra vardfamilj. Linnea var alltsa familjen nya au pair
efter Nathalie men tyvarr kande ingen av dem att det var 100% ratt sa de valde att
mycket vanskapligt byta vardfamilj och au pair. Nu har Linnea det jatte bra i Texas och
de har en ny au pair. Det var super gulligt av dem att bjuda med mig och hur kul som
helst att fa traffa barnen och forldrarna igen, traffade ju dem en del nar Nathalie bodde
har sa det kandes valdigt naturligt och bra =)



Jag och Linnea tyckte det var sa exotiskt att vara i Queens sa att vi var tvunga och
ta lite bilder, nörigt? Ja verkligen. Men queens ar inte ett stalle man aker till om
man inte har nagot arende, som otroligt bra thaimat med en super fin familj.
Fast det ar anda lite daligt att jag har bott i new york i 15 manader och först nu akte
till queens, och jag har aldrig varit i the bronx i heller. Darför beslöts jag och Linnea oss
för att göra det nasta gang hon ar i NYC, det blir nog en trevlig utflykt.. hehe.

PUSS OCH GODNATT


Kommentarer
Postat av: Linnea

Så glad att du följde med på middagen! va så mysigt!!



Och Jaaa, trippen till Queens är värkligen nått att se fram emot '!! :D <3

2011-11-25 @ 05:34:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback