Måndag 14 november 2011

Okey jag har verkligen inget vettigt att blogga om mer än att utfärda en liten
varning om att jag antagligen inte kommer att ha tid att upptatera denna veckan,
för det är nämligen så att min kära vän Linnea är på besök från Dallas och
ska bo hos mig måndag till fredag så vi ska hänga och mysa under dagarna
vilket gör att bloggen får lida lite dessvärre. Idag är bara en helt vanlig måndag,
Holden och Paige är i skolan. Jag har tvättat lite, tagit en powerwalk, skrivit några
mail, inget spännande alls. Längtar efter att hämta upp Linnea från tåget ikväll :)


Jag med Holden och Paige ett ett höstligt central park i fredags.

PUSS SÅ LÄNGE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback