seasons come and go, but I´ll never change

Okey när blev det november? Hur hysteriskt fort gick inte det ?
Känns nog inte helt okey, jag skulle aldrig bo på östkusten om det inte vore för NYC,
för jag hatar kylan, och oj vad fort den kom! Snöoväder sista dagarna i oktober.
Såhär såg new york ut



Ett träd med med fullt gröna löv som inte ens har börjat gulna eller falla,
och sedan snö under, sen när är det okey att byta årstid bara sådär ?

Såhär såg det uppenbarligen ut i south orange

ingen personlig erfarenhet då jag stal denna bild från angelicas blogg (hihihih)
men ja såhär såg det visst ut ! snöoväder! och i.o.m att grenarna blev så
tunga av all snö på löven så var det många som bröts, såklart över elledningar,
såklart över en av våra, så vi har inte haft ström på några dagar, fruktasvärt jobbigt.
stort minus på förortslivet då kände vi alla.. Idag pratade Howie och Cal lite om
att vi har världens största berg med tvätt och knappt något rent för barnen,
varpå Cal frågar hur det går för mig med kläder, och Howie börjar skratta och säger
"Hahahaha, det kan nog vara sämsta frågan på länge"
"Ja gud hur tänkte jag då?" utbrister Cal, "jag vet ju om att du har en gigantiskt garderob."
Och Howie fyller i med "Ja Madeleine är den sista som skulle kunna få slut på
rena kläder, hon är typ den som köper nya så att hon inte behöver tvätta"
Hoooooppsan! haha, sådär skulle jag väl aldrig göra ? eller ?
joooo. Det värsta är nog att tänk ifall de tycker att jag har så gigantisk garderob nu, undrar
då vad de skulle tycka om man la till min svenska, som är mer än den bubbla av den nuvarande.....
shoppaholic.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback