Thanksgiving

Thanksgiving på bästa sätt, med familj, hästar och massa mat såklart!
Kameran är nedpackad för DC i morgon så slänger upp ett litet inlägg med
iphone bilder som dessvärre inte är de bästa men alltid något :).
Det var kanon väder! Runt 17 grader och sol. Vi red först lite i paddoken
med Holden och Paige sen drog jag och Amanda ut på en runda och det var
fantastiskt. Ja mamma jag hade hjälm på mig ;).


Paige ser lagom livrädd ut och jag superlycklig..


Jag och min lilla tjej

Just nu håller jag på att packar lite inför helgen, måste lämna in de här 3 tröjorna på
kemtvätt, handtvätt är så galet trist och de här tröjorna förtjänar att bli ordentligt omhändertagna.
Dock inser jag själv vilken otroligt mesig klädstil jag måste ha, de här tröjorna har ju precis
samma färgschema!! En vit, en rosa och en som är en blandning.. Kanske dags att bli
lite mer kreativ.?


Idag är det ju också den välkända Black Friday dag i USA, även känd som
årets största readag, det började redan vid midnatt men så galen orkar jag inte
vara. Ska in till stan om en stund och spana lite och möta upp vänner :)

Take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback