Torsdag 3 november 2011

Holden och Paige har varit lediga tre dagar från skolan pga strömavbrottet, så vi
ar försökt göra aaaaallt för att få tiden att gå.


Jag och Paige var och fixade naglarna, tjejmys.



hjärta <3

Jag och Angelica har hängt på strarbucks och insett att vintertiden är här
när starbucks börjar med sina julmuggar!

och när pepparmint hot chocolate är tillbaka, lycka!



Jag och Holden har gått på små prommenixer och tittat på alla träd som har
knäckts och fallit, super spännande enligt en sjuåring.



Vi hittade också ett träd som var helt enormt gult!

Och andra väldigt fina träd, jag skulle nästan kunna göra ett helt blogginlägg
om alla fantastiska färger det finns på träden här, men nr 1, det är nog lite töntigt egetligen,
och nr 2, det vore att konvertera till förortslivet lite för mycket





och sist men inte minst! vår pool har börjat ta form! med inbyggd hot tub,
oh yes det kommer ändå bli lite fett :)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback