Måndag 21 november 2011

Igår var det lite sunday funday med brunch på W i Hoboken, mysigt att få catcha up
med lite vänner, champangen sprutades rätt vilt och jag, Victoria och Angelica
kan nog alla hålla med om att vårt hår inte känns lika nytvättat som när vi kom
till brunchen, meeeen det är okey ! :) Efteråt gick vi äntligen och såg Twilight.
Den var ju bra, absolut! Men nästan lite småseg imellanåt, och såklart är filmen
aldrig så bra som boken. Den sista halvtimmen kom den dock verkligen igång
och nu vill jag bara se nästa del.

Denna vecka har barnen bara skola måndag, tisdag och halva onsdag för sedan är det
thanksgiving och ledighet. Vi åker ut till Long Island för att fira med Howies familj och
till helgen åker jag och Angelica till DC. Ska bli så kul att se något nytt och kolla iväg lite.


I Hoboken kängs vattnet, så himla fint, bilderna gör inte direkt det rättvisa.

Angelica och Victoria

Victoria och jag.

Nu kan jag tyvärr inte blogg mer för mitt kamerabatteri bestämde sig för att dö
under helgen så snällt invänta lite vänners bilder men jag har haft en toppenhelg
som jag får berätta om senare i veckan.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback