Whine whine I need some wine

Eller ja kladdkaka funkar också så himla bra. Idag har Holden och Paige varit
allt annat än änglar. De var lediga från skolan och hade en kompis över, jag orkar inte
gå in på några detaljer men det var gnäll, time out, tårar och allmänt jobbigt.
Äsch såna dagar finns också, nu är den över! Fick ett bra avslut iaf, Malin är hemma
själv och det utnyttjas såklart med att jag bjuder in mig och Angelica på kladdkaksbak
och häng. Jag älskar att fika, älskar att fika.



 





 


Kladdkaka, mjölk och glass, världsklass på en kombinationen!

Imorgon är barnen också lediga från skolan men vi ska in till city och hänga med gamla vänner,
ska bli toppen förhoppningsvis.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback