Lördag 15 oktober 2011

I feel sorry for people how don´t drink, when they wake up in the morning,
that´s how good they´ll feel for the whole day

Igår var bra! idag, mindre bra, usch för att vara bakis, varför lär man sig aldrig
riktgt. Mötte upp tjejerna på vapiano, sedan till julet, SEA och avslutade på Griffin
med killarna och lite andra. Ikväll stannar jag inne, s k ö n t. Ligger i sängen med
chokladglass och kollar på the real housewives of beverly hills som är inspelat på
tvboxen, himla bra när mina värdpappor spelar in allt som jag också gillar.



Angelica

Jag och Victoria

Victoria på juliet

Angelica och jag

Moves like jaggers ??

Angelica

Girls! påväg mellan klubbarna

Taxi taxi taxi. Hur ska det bli i sverige? Här åker man ju taxi hela tiden, och
det är väldigt naturligt och prisvärt, inte i sverige tror jag..

Såhär coola var mina värdpappor påväg till deras halloweenparty förresten..

ändå ganska söta =)

puss och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback