Onsdag 12 oktober 2011

Hej bloggen, förlåt för att du har kommit lite långt ner på prioriteringslistan!
Helgen var iaf bra mycket bra. I fredags körde jag och Lisa stoooora maragritas och
någon tequilia shot på chevys för att ladda upp inför en utekväll. Vi mötte upp killarna
nere i Meatpacking, gick först till Griffin, sedan till Brassmonkey för att gå tillbaka
till Griffin och dansa lite mer, en bra kväll som inte blev alltför sen.

Jag jobbade sen hela dagen, massa playdates hit och dit och det kändes som att
dagen gick snabbt. Jag var själv med Holden och Paige och vi lagade köttbullar
och makaroner till kvällsmat och åt framför en film, mysigt :). Sedan gjorde jag mig
iordning och när mina pappor var hemma åkte jag till Cellar Bar för att möta upp
Macke och Vanessa, efter ett tag anslöt sig också Lisa och Petrick. Där dansade vi ett tag
men sedan bröt det upp, jag, Lisa, Linnea och Arla stack iväg downtown för att festa
vidare och Petrick flyttade visst festen hem till sig. Men efterfest innan kl är 1?
Inget för oss (; Efter någon timme där bestämmer vi oss för att möta upp
med Peter, Patrick och Macke igen men nu på Kiss n Fly, väldigt väldigt väldigt
rörig kväll för att uttrycka det milt, meeeen sånt som händer, vi var glada och
dansade ändå =)

Hela söndagen spenderade hos Lisa i Hoboken, vi sov hyffsat länge, kollade lite Vänner,
bestämde oss för att köpa med oss en buffee av mcdonals mat (nivån på hur bakis vi var..)
och lägga oss i parken och äta det med Manhattan som utsikt. Vi gjorde det ett tag
innan vi gick hem igen, åt choklad och kollade Vingar av Glas och kärade ner oss
om möjligt ännu mer i Alexander Skarsgård. Sedan kom lite andra vänner hem till
Lisa och vi åt middag tillsammans. När jag kom hem craschade jag verkligen.
Trött trött tjej. Helt plötsligt är det onsdag nu och halva veckan har redan gått!
Det går för fort. Passar på att umgås mycket med Lisa nu innan hon åker
hem nästa vecka. Hon har för övrigt alla helgens bilder så får vänta med dem,
men titta vilket långt inlägg jag lyckades skriva!


höstligt i central park

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback