Torsdag 6 oktober 2011

Vilken helt brutalt seg vecka det känns som.. Veckan går i snigelfart..
I morgon är det iaf äntligen fredag, och det ska bli kanon väder, 28 grader
och sol på söndag om man ska lita på iphonen, jag väljer att göra det.
Snodde lite bilder ifrån Lisas blogg för att kunna skrapa ihop ett litet
blogginlägg, heja mig! Nästa vecka lovar jag att berätta om en stooooooor
händelse och förhoppningsvis kommer bloggen lite back on track då :)


Lisa och Patrick


Jag, Peter och Makke.


Två glada tjejer (:

Kommentarer
Postat av: sanna

hej din blogg ar superfin! det verkar som om du verkligen trivs hos din vardfamilj, jag undrar bara om du nagonsin saknar sverige? och ar din vardfamilj sa bra som den verkar pa bloggen eller har ni nagonsin haft nagra problem?

2011-10-07 @ 18:45:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback