When you lose something you can't replace

Ja nu är Lisa i Sverige. Jag har inte riktigt kunnat berätta det innan eftersom
hon planerade en super överraskning för sina kära i Sverige, som gick kanon
och blev hur uppskattad som helst. Grymt jobbat av dig Lisa :) <3.
Jag som är sämst på att hålla hemligheter kommer aldrig kunna lyckas överraska någon,
när jag vet mitt datum för Sverige lär jag inte vara sen med att berätta det :).

Det känns onödigt att försöka förklara med ord hur mycket jag saknar Lisa.
Fruktansvärt galet obehaligt mycket. New York kommer inte att vara detsamma.
Men jag ser ljust på livet ändå, vi ska bara vara utan varandra några månader,
som kommer gå hur snabbt som helst! Sedan väntar andra äventyr förhoppningsvis.

Det är en tid av förändring, men jag berättar mer i morgon :)


Jag ser att vi är i meatpaciking eftersom the highline är i bakgrunden, men
är osäker på när det var, mycket möjligt att det var vår sista nyc festkväll
tillsammans (på ett litet tag iaf :))

älskade bästa vän.

Kommentarer
Postat av: lisa

Hjärtat vad söt du är!

saknar dig, massa, massa, massa! ett skypesamtal borde vi kunna ha snart tycker jag?

<3

2011-10-20 @ 11:32:03
URL: http://lisahammarang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback