Fredag 23 september 2011

Hej min vänner, har kanske inte varit världens bästa bloggare på senaste men
min dator är ju som sagt sjuk, den är segare än vanligt och jag har lite ångest för att
den snart ska dra en sista suck. Jag jobbar iaf hårt på att spara ihop till en ny och
använder iphonen annars. Denna veckan har varit lite seg, vi har signat upp på ett
nytt gym och jag har försök prova på vilka klasser man borde ta och vilka man bör undvika.
Hamnade t.ex. på ett kickboxnings pass och ett zumba för pensionärer.. haha, det är inte det
lättaste alla gånger! Idag är det fredagkväll och mina pappor är ute så jag har haft en
lugn kväll med kidsen, precis tagit ett bad och ska nu välja en film :)


I morgon fyller den här puman (pumpan?!) 22! Tjoho! Ser framemot en
bra helg med födeledagsfirande :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback