Rosh Hashanan

Happy new years everyone ! eller happy jew year kanske passar bättre (;
det är iaf en judisk högtid som heter rosh hashanan som firar nu, eller i vardagligt
språk det judiska nyåret. Mina värdpappor är ungefär så religösa som två pappor
som är kära i varandra kan vara, alltså inte det minsta. Men vi träffas ändå
med familjen, umgås och äter massa mat. Ungefär lika seriöst som vi firar påsk
i sverige, mer lite en principsak än religöst =)


Vi doppade bröd i honung för ett sweet year.


Paige

Min ena pappa och minsta kusinen

Holden

Amanda och den lilla sötnosen

Min andra pappas storebror och Paige

efterrätt! efter att man har ätit typ 6 smårätter.. jag är brutalt mätt,
fortfarande, 5 timmar efter..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback