I want to wake up in the city that never sleeps


















Fredagen var en riktig kanonkväll! Vi firade att Patrick hade fyllt år, jag och lisa
panikinhandlade present under dagen som sedan blev väldigt lyckad. Oftast är
de spontana ideérna de bästa! Klassisk förfest hos Peter och Patrick med
blendade drinkarm shots och skumpa och självklart DJ Salanki (peter..)
Jag och Lisa var en gnutta nostalgiska då det också var utflyttningsfest och
vi kände oss manade att ta en badkars bild då det finns ett väldigt intärnt skämt
om att ramla i just det badkaret.
Jag och Lisa hoppade in i en taxi runt 1 snåret ner till meat packing och Brass Monkey
för att dansa loss lite, någon redbull vodka senare mötte vi upp killarna igen för
att stiga in på Griffin och dansa vidare. I lördags mådde vi minst sagt som man förtjänar.
Meeeen, som sagt, ännu en grym kväll! Insåg nu när jag la upp bilderna att det ser
ut som att det vara var jag och Lisa! haha, självklart var det inte så, bara att vi
på gott och ont har en förkärlek till att knäppa bilder på varandra efter några drinkar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback