Happy Birthday!

I lördags fyllde världens bästa Lisa 22 år! Vi hade siktet inställd på en grym kväll,
och det blev det verkligen. Under dagen shoppade jag, Lisa, Lina, Malin och Sandra
lite kvälls outfits nere i Soho och sedan åkte jag och Lisa hem till henne, ladde upp
med några Vänner avsnitt och fixade oss. Lisa var övertygad om att vi skulle
hoppa på tåget till Manhattan meeeeen när vi går utanför dörren står Peter och
Patrick där med ballong och vit limousine redo att ta oss till Manhattan. Jag, Peter
och Patrick lyckades överraska vår Lisa och jag vågar säga att det blev mycket
uppskattat! Vi korkade upp lite champange och hade en rolig resa till restaurangen.


Peter och en glad Lisa

Lisa och jag

Födelsedagstjejen!



Lina och Malin på restaurangen
 
Linnea och Lisa

Sara och Arla

Lisa och Patrick

Vi åkte lite mer limmo hem till petrick


 
Sara och Malin och sedan Linnea och Arla

Där det blev tårtätanade!

Lite obligatotiska badrumsbilder

puss på Lisas nya pojkvän!






 
Linnea uppe på Petricks rooftop, det var visst sista bliden jag knäppte! Blev
inga på utekvällen men vi drog iaf ner till Meatpacking, dansade till halv 5,
köpte pizza påväg tillbaka till Petrick och satt på rooftoppet kl 5 och
käkade pizza, då var det bara jag, Lisa, Peter och Patrick.
Grym kväll, grym stad och grymma vänner, life is gooooood.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback