Måndag 12 september 2011

Känner mig lagom seg denna måndag. Sov helt för länge på söndagen och kunde
inte somna på kvällen sen, klassiskt misstag. Ska ta en lugn dag med lite tvätt, kanske en
power walk följt av en power nap, hehe och tagga till inför Teddybears sthlm som spelar ikväll,
jag och Lisa är redo! Håller just nu på att sortera genom en massa bilder på datorn ifall
den skulle få för sig att helt ge upp. Det är fruktavsvärt tråkigt, det är som att städa ur garderoben.
I början är det kul och man hittar saker man inte trodde hade, men efter ett tag blir
det helt brutalt tråkigt och man vill bara få det överstökat. Nu ska jag ta ett ryck igen!



 

Ett litet NYC tips så här, Shake Shack, underbart goda och prisvärda hamburgare som lunch,
middag, eller när man bara är så sugen på en bra hamburgare! Det finns tre stycken som jag känner
till i stan,ett vid Madison Square Park, ett på 8:onde avenyn och 42:a gatan, och ett på upper west side.
Det i MSP är alltid så brutalt överbefolkat, folk står verkligen i en timmes lång kö, japps det är
så bra hamburgare de har! Och det vid 42:a gatan är ju så nära Times Square så det är klart
att det alltid är massa folk där. Vilket leder till att det bästa är på upper west side, hehe nej men det är
helt klart minst kö, men det i Madison square park är mer klassiskt, sitta i parken och
äta shake shack, bra grejer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback