Jag hjärta skype

Alla som har bott hemifrån vet nog hur otroligt mycket man uppskattar
skype, att kunna prata gratis över interet och dessutom se sina vänner och familj.
Idag har det varit er riktig skypedag för mig med fina samtal från saknade
vänner i Sverige. Vad som är så himla kul nu är att jag kan äntligen börja
planera inför sommar sverige med mina vänner som fortfarande bor där.
Som kalmar/öland sommar med Moa, och jag och Astrid började prata lunda-sommar
(åh vad skånskt och fint) och lunds studentvecka. Det ska bli så otroligt kul
att få träffa alla igen! Nu ska jag göra lite lunch och invänta en skypedate med
Nathalie som har flytt till norge och jobbar i en barnhage som dagis så roligt
heter på norska ! :).

Jag behöver nog inte säga att denna bilden på mig och Astrid är hysteriskt
gammal.. Små och söta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback