Måndag 16 april 2012

Måndag och ny vecka, och värmebölja med 31 grader, yaaaay. Jag stekte
mig vid poolen några timmar, så himla härligt! Men ser upp med att inte
göra om förra årets misstag med att bränna mig en massa. Hade en toppen
helg meeeeeeeen, glömde kameran, så trist. Får försöka ragga upp lite bilder
från annat håll, Peter hade med sin monster kamera ut i lördags så förhoppingsvis
finns det en och annan bra bild att låna :). Super helg med shopping, utgång, vänner och
strålande väder, och söndagsbrunch


på det här ställets nya fräscha roof top


Sommarvärme och klänning även i söndags


himla härligt att catcha up lite med Vanessa


Erika och jag.

Nu är denna måndag över och det är dags för ett nytt ansvitt how I met your mother
och gossip girl :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback