Måndagsbarn

Jag är verkligen ett klassisk måndagsbarn som veronica maggio sjunger om i
sin låt. Jag håller igång hela helgen med på tok för lite sömn för att sedan crasha på
måndagen. I fredags hade jag lovat mig själv en tidig utekväll och vara hemma vid 3.
Såklart blir det aldrig som man har tänkt sig utan det slutade med fest på fest på
efterfest och jag var hemma vid halv 6, sen vaknade jag vid 8, passade
barn, var i stan, hängde med vänner och mådde förvånadsvärt bra! Skulle
passa mina extra barn på kvällen på upper west och tvingade i mig en kaffe på
eftermiddagen men kände mig ändå inte av någon enorm trötthet. Sov lagom
länge på söndagen och mådde bra, men idag måndag.. Vill jag verkligen bara lägga
mig under täcket med min huvudvärk och sova. Dock tvingade jag mig själv till gymmet
vilket kändes bra, nu ska jag bara ta mig igenom dagen sedan är jag back on
track :). Det kanske inte är så super hälsosamt för kroppen att hålla på så, men äsch
man är bara ung en gång.


Linn, Mathilda och jag framåt 5 tiden, himla fräscha tjejer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback