P U L L M A N - bästishäng

Efter en dags intevsivt turistande tog jag på källen planet till Pullman, Seattle
State Washington och Emma. Resan tog bara 40 min meeeen, till min förfasa
såg det ut så här utanför fönstret, snö i mängder.




Emma hade varnat mig för att det var världens minsta flygplast, jag hade
sagt att det kunde ju omöjligt vara mindre än sturup och bromma, wait
and see sa hon bara, och japp. Minsta flygplasten, någonsin.


Världens minst plan också.


Jag och Emma var ute och käkade på kvällen, sushi så galet gott.
Det tycker jag dock verkligen inte innan jag flyttade till USA, men nu är
det en favorit.





Date night hehe


MUMS

Kan berätta som så att Pullman är en väldigt liten stad, det finns mest basaffärer,
starbucks, några restauranger oså. Men colleget, är gigantiskt stort 23.000 studenter,
så staden lever verkligen för skolan och skolan har ett jätte bra program för atleter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback