P U L L M A N - let's party

I don't wanna take any pictures I just wanna take some shots





Jag hoppas att alla förstår min lilla ordvits med att shots på engelska också
är slang och förkortnig för foton, från photoshots :).
Självklart tog vi mest bilder, eller..

Såklart måste man partaja som ett college kid när man får tillfälle. House party
och alla fixar håret hos alla typ. Jag och Emma lånade varandras klänningar och
hade en toppen kväll.




Evelina, jag, Brittany, och Kelsey.

Jag hängde med Emmas vänner ut till en bar/klubb senare, hon är tyvärr inte
21 och här är det inte lika lätt att bli vän med dörrvakten. Vi hade det super
kul och det kändes verkligen som att man var med i en american pie film,
college is fuuuun.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback