S E A T T L E - by night

Förra veckan var jag i Washington state, som ligger högst upp på västkusten
nära gräsen till Kanada. Min vän Emma som jag gick på gymnasiet med går på
college i en liten stad som heter Pullman som ligger ca 1 timme med flyg ifrån
Seattle. Men jag tänkte att om jag ändå ska flyga hela vägen till washington state
kan jag lika bra utnyjta det och spendera ett dygn i Seattle, för det kanske inte är
ett självklart besökmål när man bor på östkusten. Jag kom dit på tisdag kväll
och tog en liten promenad och käkade kvällsmat. Dock var jag lite jetlaggad
eftersom det var mitt i natten i NYC, så det blev en tidig kväll för att kunna gå all
in på turistandet dagen efter.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback