Jag saknar er också

Titta vad världens finaste lilla lillasyster har suttit och knåpat ihop och
skickat iväg över heeeela atlanten från skåne till mig :). ÅÅÅÅH vad fint <3.
Lilla gumman tack så jätte mycket, jag har tittat på tavlan hur länge som helst
och kan inte med ord förklara hur mycket jag saknar er också.
Jag ser om möjligt ännu mer framemot att komma till Sverige i sommar, iiiih!
Det kommer bli så bra med mina favoriter :)











Ja vi har hört förr att vi är otroligt lika, men lovar att det är Vendela på alla
bilderna, jag fick övertygda min värdfamilj ganska många gånger om det :)

Kommentarer
Postat av: Hesten Daniel

Manga hastar men anda fint.

2012-02-25 @ 13:22:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback