Lördag 19 februari 2012

Jag och Nathalie spenderade hela lördagen tillsammans och började på upper
west och central park. Jag trodde aldrig jag skulle säga detta men jag hittar
otroligt bra i central park, när vi bodde på upper west var vi där nästan
dagligen och efter många långa promenader började jag inse att jag faktiskt
visste hur allting gick ihop, mäktigt. Det är en helt fantastiskt park, och man
kan lätt spendera många timmar där.



utsikten från den största sjön över east side


spanaren


obligatoriskt "låt oss ta en bild på oss själva det blir ju så himla bra"


glad tjej!


Uppe i the central park castle med ursikt över the great lawn


The turtle pound




Strosade runt vid den välkända allén.




Lower central park, nästan vid 5th avenue och 58:onde gatan där den slutar



Efter parkhäng flanerade vi lite på 5th ave, lite shopping och avslutade sedan
med thaimat till middag i midtown :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback